Ostuabi / Kohaletoimetus

Ostuabi / Kohaletoimetus

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tellimuse vormistamine

Vali endale huvipakkuv toode või tooted välja ja vajuta nuppu "Lisa ostukorvi"
Ostukorvi ja sinna lisatud tooted leiad ükskõik millisel lehel parasjagu oled, alati meie e-poe paremast ülanurgast.
Kui olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud siis saate edasi minna oma tellimust vormistama vajutades nupule "Kassa"
Pange tähele, et tellimuse vormistamisel valitud makseviis "Pangaülekanne" ei kohusta Teid koheselt kauba eest tasuma vaid kõigepealt me kontrollime toote saadavust ning alles siis väljastame Teile e-mailiga eraldi arve.

Sisestatud meiliaadressile saadatakse peale tellimuse kinnitamist kontrollteatis/tellimuse info. Juhul kui teie postkasti pole infot laekunud siis kontrollige kas registreerimisel sisestatud e-posti aadress on õige ja kas Teie postkastis on ka vaba ruumi uute teadete vastuvõtmiseks. Vaadake ka üle kas rämpsposti filter ei ole ekslikult saatnud teatist rämpsposti kausta. Arve saadetakse mõne aja pärast samale e-posti aadressile.Küsimuste tekkimisel võtke meiega ühendust infotelefonil +372 55 913 319 (EE) või +372 55 536 159 (EE/RUS/FIN) või kirjutage e-posti aadressile info@mts.ee

Tähelepanu! Süsteem ei saada arvet välja automaatselt vaid eelnevalt kontrollitakse üle nii tellimus kui ka kaupade saadavus. Üldjuhul saadame arve välja tööpäeviti paari tunni jooksul peale tellimuse laekumist kuid mitte hiljem kui ühe tööpäeva jooksul. Kõik tellimused võetakse töösse alles peale arve tasumist või maksekorralduse koopia edastamist aadressile info@mts.ee
Samuti algab toote tarneaeg alates makse laekumisest.

Kohaletoimetus
www.mts.ee leheküljel näidatud toodete hind ei sisalda transpordikulu!
Transpordikulu arvestatakse juurde tellimuse vormistamise käigus ja transpordi maksumus on ennem tellimuse kinnitamist kliendile näha.
Toodete eeldatav tarneaeg on kirjas iga toote juures eraldi. Meist mitteolenevatel põhjustel toimvatest tarneaja muudatustest anname kliendile eraldi teada.
Tooted mis on meie Pärnu mnt. 158F, Tallinn laos saab ise järgi tulles kätte samal tööpäeval maksekorralduse esitamisel. Kulleri või SmarPOST-iga tellitud ja Pärnu mnt. 158F, Tallinn laos olevad tooted saadetakse teele samal tööpäeval eeldusel, et on toimunud makse laekumine meie pangakontole või meile on edastatud meiliga maksekorraldust tõendav maksekorralduse koopia. Koopia võib peale makse sooritamist edastada aadressile info@mts.ee
Suuremõõduliste kaupade väljapoole Eestit saatmiseks palume eelnevalt ühendust võtta saates e-maili/teate e-posti aadressil info@mts.ee või meie "Kontakt" leheküljelt.
Kui soovite meie lattu kaubale ise järgi tulla siis tehke vastavasisuline valik tellimuse vormistamisel!

Kohaletoimetuse hind:

SmartPOST üle Eesti - 4.- EUR
Kuller üle Eesti - 10.- EUR
Kuller Euroopa liidus - 20.- EUR
SmartPOST Soome - 15.- EUR
SmartPOST Soome postkontor - 15.- EUR

%Outlet/soodusmüük% kategooria all olevate mõnigate toodete nimes olevad mõisted:

*Demo/näidimudel* - Toote pakend on avatud ja toode demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
*Pakendivigastus* - Toote pakend on vigastatud kuid toode on väljanägemiselt uus ja vigastusteta. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
*B-Ware/pakend avatud* - Toote pakend on kliendi/poe töötaja poolt avatud ja võimalik, et ka tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
*Demo/näidistoode* - Toote pakend on avatud ja demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
*Katkine toode* - Toode on katki/vigastatud. Tootel puudub garantii.
*Näitusetoode* - Toode on olnud näitustel väljas. Toote pakend on avatud ja toode demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
*Transpordikahjustused* - Toode on transportimisel kahjustada saanud. Ulatuse osas küsi lisa -> info@mts.ee
*Taastatud* - Toode on tehase poolt taastatud samasse konditsiooni nagu uus toode. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.