Ostuabi ja kohaletoimetamine - MT Shop

Ostuabi ja kohaletoimetamine

MT SHOP väljastab toodete ja teenuste eest arveid:

- Eraisikutele
- Juriidilistele isikutele
- Riigiasutustele ja muudele avalik sektori ettevõtetele (e-arved / Fitek)

Maksemeetodid:

- Arvega (klassikaline pangaülekanne)
- E-arve (riigiasutused jm avalik sektor / Fitek süsteem)
- LHV pangalink
- SEB pangalink
- Swedbank pangalink
- COOP pangalink
- Luminor pangalink
- Citadele pangalink
- MT Shop Järelmaks
- Liisi Järelmaks
- TF Bank Järelmaks
- Inbank Järelmaks (3 varianti)
- ESTO Järelmaks (2 varianti)
- Krüptovaluuta (BTC, ETH, BCH, LTC, DASH, USDT(ERC20), USDT(TRC20), USDC(ERC20), TRX)
- Krediitkaardimaksed

Lisaks eraldi pangalingid Soome, Läti ja Leedu pankadele

Tellimuse vormistamine

Valige endale huvipakkuv toode või tooted välja ja vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Ostukorvi ja sinna lisatud tooted leiad, ükskõik millisel lehel parasjagu oled, meie e-poe paremast ülanurgast. Kui olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, saate alustada tellimuse vormistamisega.

Pange tähele, et peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-mailile esialgu vaid tellimust kinnitav e-mail koos tellimuse andmetega, kuid mitte arvet! Arve saadame kliendile tellimise vormistamisel kliendi poolt määratud e-maili aadressile eraldi mõne aja möödudes. Juhul kui Teie postkasti ei ole meie poolt infot laekunud, kontrollige kas Teie postkastis on vaba ruumi uute teadete vastuvõtmiseks või ega Teie rämpsposti filter ei ole ekslikult meie poolt saadetud kirja suunanud meilboksi rämpsposti kausta. Küsimuste tekkimisel võtke meiega ühendust infotelefonil +372 58 60 88 00 (EE/ENG) või kirjutage e-posti aadressile info@mts.ee

Üldjuhul saadame arve kliendile välja tööpäeviti, hiljemalt paari tunni jooksul peale tellimuse esitamist, kuid mitte hiljem kui ühe tööpäeva jooksul. Kõik tellimused võetakse töösse alles peale makse laekumist või arvega tasudes peale maksekorralduse koopia edastamist aadressile info@mts.ee

Kohaletoimetus ja selle maksumus

Tarnekulud arvestatakse ostukorvis ostu sooritamise ajal.

Kulleriga kohaletoimetamine Eesti piires -> 6,1.-€ (v.a. üle 30kg sh mööbel, suur ehitustehnika jne). Suuremõõtmeliste pakkide saatekulu arvestatakse ostukorvis ostu sooritamise hetkel.

Pakiautomaat (DPD, SmartPOST, Omniva) - > 2,64€ - 3,24€ olenevalt valitud teenusepakkujast.

Kohaletoimetus EU piires - vaata ostukorvi!

Kui ostukorvi lisatud tooted pärinevad erinevate tarnijate ladudest, võib klient tellimuse kätte saada mitme eraldi saadetise näol ja erinevatel päevadel. Kohaletoimetamise kulu arvestatakse juurde tellimuse vormistamise käigus ja tarne maksumus on kliendile näha ennem tellimuse kinnitamist.

Toodete eeldatav tarneaeg on kirjas iga toote juures eraldi ning on indikatiivne. Toodete hind, tarneaeg ja laoseis võib vastavalt tarnijale (tarneladu) erineda. Üks toode võib olla saadaval mitme erineva tarnija laos, kuid erineva hinna, tarneaja ja laoseisuga. Anname endast parima, et tellitud tooted jõuaksid meie klientideni toodete juures märgitud eeldatava tarneaja jooksul. Kui ostukorvi on valitud mitu erineva tarneajaga toodet siis arvestatakse kogu tellimuse orienteeruvaks tarneajaks pikima tarneajaga toote orienteeruv tarneaeg. Mõningatel erijuhtudel võivad MT Shop-ist mitteolenevatel põhjustel tarned viibida. Probleemi allikaks võib olla nii tarnija, kes on oma laosüsteemi märkinud toodete vale koguse ja/või vale tarneaja, kui ka logistikafirma, kes erinevatel põhjustel on tarneahelasse tekitanud kas siis ise või kellegi kolmanda osapoole tõttu viivitusi. Uuendame oma toodete andmebaasi mitmeid kordi ööpäevas, et hoida nii toodete, toodete hinna kui ka saadavuse info värskena. Tuleb ette olukordi, kus mõni eelmistest märksõnadest võib muutuda kiiremini kui värske info koostöös automaatsete uuendustega meie toodete andmebaasi jõuab. Anname alati tarnete viibimisest kliendile eraldi teada ja võimalusel pakume klientidele variandiks kauba liikumist ise jälgida nn logistikafirma "tracking link" järgi. Palume selliste võimalike olukordadega arvestada ja vabandused ette kui peaksite oma tellimusega sellisesse olukorda sattuma. Ligikaudu 98% meie tellimusi on varasemalt kliendini eeldatava tarneaja piirides jõudnud. Küsimuste korral võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@mts.ee või telefonil +372 58 60 88 00.

Juhul kui toode on meie Osmussaare 4 laos kohe olemas (eeldatav tarne on märgitud tänane kuupäev ja laotähis on MTS), siis tööpäeviti ennem kella 15:00 tellitud ja tasutud tooted jõuavad kulleriga kliendile kohale Eesti piires üldjuhul järgmisel tööpäeval. Nädalavahetusel sooritatud ja tasutud tellimused võetakse töösse järgmisel tööpäeval. Toote eeldatav tarneaeg on indikatiivne ja sõltub paljudest asjaoludest, (muuhulgas MT Shop-st mittesõltuvatest), sh riiklikest pühadest nii Eestis kui muudes tarneahelas asuvates riikides. Sellest tulenevalt võivad esineda viivitused tarnete käitlemisel ja kliendile kättetoimetamisel seoses puhkepäevade või lühemate tööpäevadega ja/või suurenenud koormustega nii tarneladudes kui logistikafirmades. Teatud tooteid saadame kliendile ka pakiautomaatidesse. Kui toote pakiautomaati saatmine on võimalik, on antud tarnemeetod kliendile ostukorvis tellimuse vormistamise ajal näha. Kui toodet ei ole võimalik pakiautomaati toimetada, süsteem vastavasisulist tarnemeetodit tellimuse vormistamisel ei paku.

Teatud toodetele on võimalik ise järgi tulla meie Osmussaare 4 lattu. Kui tootele ei ole võimalik meie Osmussaare 4 lattu ise järgi tulla, süsteem vastavasisulist tarnemeetodit tellimuse vormistamisel ei paku.

Soodustoodete kategooria

Soodustoodete kategooria alla on koondatud erinevate tarnijate (näiteks lõpumüügi) tooted mis on küll uued aga on võrreldes tavahindadega pisut soodsamad. Nendeks võivad olla viimased eksemplarid kohe tootmisest mahavõetavate toodete näol või tarnijate lattu pikemaks ajaks seisma jäänud tooted. Samuti leidub antud kategoorias tooteid mille klient on 14-päeva tagastusõiguse perioodi ajal tarnijale/müüjale tagastanud. Võib esineda ka tooteid mis vastavad järgnevatele kriteeriumitele:

  • Toote pakend on avatud ja toode demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
  • Toote pakend on vigastatud kuid toode on väljanägemiselt uus ja vigastusteta. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
  • Toote pakend on kliendi/poe töötaja poolt avatud ja võimalik, et ka tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
  • Toote pakend on avatud ja demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
  • Toode on katki/vigastatud. Tootel puudub garantii.
  • Toode on olnud näitustel väljas. Toote pakend on avatud ja toode demonstreerimise eesmärgil tööle pandud/testitud. Võib esineda kasutamisjälgi. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.
  • Toode on transportimisel kahjustada saanud. Ulatuse osas küsi lisa -> info@mts.ee
  • Toode on tehase poolt taastatud (nn factory refurbished) samasse konditsiooni nagu uus toode. Garantii kehtib sama kaua kui uuel tootel.

Mida tähendavad erinevad laotähised B / M2 / AC / A1 / K / E / ... jne ?

Need on erinevad hulgilaod mida oleme oma äranägemise järgi lühenditega tähistanud. Iga ladu on erinev hulgiettevõte, erineva hinnapoliitika, erineva laoseisu ja erineva tarneajaga sõltuvalt asukohast. Hulgilaod/hulgiettevõtted ei müü otse lõpptarbijale vaid nad kasutavaid meid kui edasimüüjat kes teenindab lõppklienti (erakliendid, ettevõtted, riigiasutused).
Poleks mõistlik teha samale tootele 20 erinevat tootelehte vaid koondada kõik hulgilaod ühele ja samale tootelehel kokku kes müüvad sama toodet.
Meie enda Tallinna ladu on tähisega MTS.

Soovime Teile meeldivaid oste!

MT SHOP

MT Shop © 2024